.
بروز ترین دانلودها را از ما بخواهید


Jam XM یکی دیگر از سری بازی های پرطرفدار و هیجان انگیز ریسینگ است. در این بازی شما باید با ماشین های دیگر در مسیرهای پر پیچ و خم و پیست های مسابقه به رقابت بپردازید و تمام تلاش خود را برای اول شدن در این مسابقات بکار برید. شما می توانید ماشین خود را به سلاح های مختلف مجهز کرده و با استفاده از آن ها در طول مسیر مسابقه از دیگر رقبای خود پیشی بگیرید و با کسب امتیاز و جمع آوری پول جهت تجهیز یا خرید خودروی بهتر و گرانقیمت تر اقدام نمایید. 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Driving Speed 2 بازی اتومبیل رانی و درگروه بازی های مسابقه ای پرهیجان و در عین حال با کیفیت بالایی از گرافیک است. بازیکن قادر است از میان 4 اتومبیل پرقدرت و چندین نوع سبک مختلف بازی موجود مانند دزد و پلیس، مسابقات جهانی، مسابقه با زمان و ... به انتخاب پرداخته و یک مسابقه فوق العاده را تجربه کند. حین بازی متوجه جذابیت، هوش مصنوعی بازی و فیزیک و عملکرد واقعیت گرایانه این بازی زیبا خواهید شد. علاوه بر این وجود مدل های مختلفی از خودروهای مدرن و کلاسیک با ویژگی های منحصربفرد و واقعی و صداگذاری عالی که هنگام برخورد دو ماشین بخوبی خواهید شنید از نقاط قوت بازی محسوب می شود. قابلیت ارتقاء ماشین خود را می توانید با کسب مقام در مسابقات، بدست آورید. همچنین می توانید بازی را حداکثر ۸ نفره تحت شبکه اجرا کرده و به صورت گروهی با دوستان خود بازی کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Beetle Crazy Cup بازی منحصر بفرد و جذابی در ژانر بازی های ریسینگ می باشد که شما را به دنیای پرهیجانی از مسابقات اتومبیل رانی و جام های قهرمانی خواهد برد. شما می توانید از میان 17 نقشه افسانه ای و 50 اتومبیل بی نظیر، انتخاب های دلخواهی برای شروع بازی داشته باشید. بازی دارای 5 مدل رقابتی مختلف شامل: سرعت، پرش، عرضی، خاکی و ماشین غول پیکر می باشد که هر مسابقه در محیطی ابتکاری و شرایط متفاوت مانند روز، شب، باران و آفتاب انجام خواهد شد. برای شروع بازی باید دکمه حرکت را نگه داشته تا زمان به صفر برسد و اجازه حرکت پیدا کنید، اتومبیل می تواند با قدرت از زمین کنده شده و 100 یارد پرش کند و شتاب بگیرد. محیط و اشیاء موجود در بازی سرگرم کننده و محدوده ای وسیع برای بازی با بهترین تکنولوژی ساخت از خصوصیت های بازی می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Kawasaki Quad Bikes یک بازی موتورسواری عالی و هیجان انگیز است که با گرافیک سه بعدی و سبک مسابقه ای خاص خود می تواند ساعت ها شما را مجذوب خود کند. در این بازی قدرت و سبک خاص حرف اول را می زند و شما با انتخاب موتور و مسیر دلخواه خود، در مسابقاتی که بین 8 رقیب انجام می گیرد شرکت خواهید نمود. در بازی Kawasaki Quad Bikes چهار سبک مختلف از جمله مسابقه در جنگل ها، کوهستان ها و بیابان ها وجود دارد و در طول مسابقه بازیکن هیچ محدودیتی برای طی نمودن مسیر خود نخواهد داشت. همچنین مسابقات آن به صورت گروهی و دسته جمعی انجام می شود که این خود نیز جذابیت بازی را چندین برابر می کند.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان


بازی Highway Pursuit یک دیگر از بازی های اتومبیل رانی جذاب و هیجان انگیز است که شما با ماشین پر سرعت خود در اتوبان و بزرگراه ها رانندگی خواهید کرد. در این بازی، شما باید با سرعت سرسام آور به مسابقه بپردازید و مراقب باشید تا به ماشین های دیگر برخورد نکنید! البته دشمنان شما را آسوده نخواهند گذاشت و شما باید برای سرکوب آن ها به سمتشان تیراندازی کنید و یا از دستشان فرار کنید. بهتر است مهارت خود را در رانندگی و هدف گیری همزمان افزایش دهید. Highway Pursuit یکی از بازی های ریسینگی است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Trials 2 یک بازی فوق العاده هیجان انگیز برای طرفداران مسابقات موتورسیکلت های پرشی می باشد که با فیزیک واقع گرایانه، گرافیک عالی، صدای پر هیجان و ضربات شدید و واقعی برای شما تجربه ای باور نکردنی و لذت بخش از شرکت در پیست های مسابقه ای با مسیرهای دشوار که پر از پستی بلندی و موانعی است که در صورت برخورد با آن ها آسیب های سختی خواهید دید. شما باید به عنوان موتورسوار در بازی شرکت کنید و تمام تلاش خود را برای عبور از این موانع بکار برید. موانع هم نه موانع معمولی بلکه موانعی بسیار غیر معمول و با ارتفاع زیاد می باشند. گاه با موانعی روبرو می شوید که از درون آن آتش سهمگینی زبانه کشیده و هر آن احتمال سوختن موتور و در نتیجه شکست در مسابقات شما را تهدید می کند. در اینجا بیشتر از سرعت دقت زیاد باعث افزایش امتیازات و عبور از موانع خواهد بود. هیجان بازی موقعی به اوج خود می رسد که زمان نیز در این میان دخیل باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

تسلط بر رانندگی در کل جاده ها آرزویی است که در بازی هیجان انگیز King of the Road به آن خواهید رسید. شما راننده کامیون بزرگی خواهید بود که وزنی معادل 32 تن دارد!
در این بازی شما باید محموله خود را در کوتاهترین زمان ممکن تحویل دهید و این شما را مجبور می کند تا با به کارگیری حداکثر مهارت و دقت به کارهایی از قبیل در نظر نگرفتن دوربین های کنترل سرعت، گذشتن از چراغ قرمز، دور زدن با سرعت بالا در پیچ های خطرناک، فرار از دست پلیس و ... بپردازید. King of the Road به طور باور نکردنی سرعت و لذت رانندگی هیجان انگیز را برای شما به ارمغان خواهد آورد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Dirt 3 سومین نسخه از این سری بازی های بسیار زیبا و گرافیکی و پرطرفدار اتومبیل رانی است و از محصولات شرکت بازی سازی معروف Codemasters می باشد که تا پیشتر 2 نسخه از این بازی منتشر شده بود که هر دو نسخه پیشین، هم در نزد منتقدان و هم علاقمندان بازی کنان، فوق العاده موفق بوده اند . شرکت سازنده بازی DiRT 3 در این نسخه تمامی نکاتی که مورد توجه هوادارنش بوده را جمع آوری و آنها را در این نسخه پیاده سازی کرده است و ادعا می کند که این نسخه به مراتب بهترو زیباتر  از نسخه های قبلی خواهد بود.
در واقع DiRT 3 از نظر حجم مراحل و آیتم های بازی بسیار بزرگتر از DiRT 2 است و  تقریبا سه برابر نسبت به نسخه قبل مسابقاتش بیشتر شده اند.
همچنین این بار قسمت ورزشگاه ها هم به بازی اضافه شده است و همچنین جاده های زیادی برای انتخاب در بازی وجود دارد . ماشين هاي موجود در DiRT 3 شامل بهترين ماشين هاي بنزين سوز هر زمان هستند. از ماشين هاي دهه ي 70 ميتوان از Lancia Stratos نام برد، از ماشین های مطرح دهه ي 80 می توان به Quattro S1 اشاره کرد و يا حتي RS2000 و Peugeot 205 نيز چند ماشين موجود در بازي از دهه هاي گذشته ميباشند . در دهه ي 90 ماشين Celica كه Carlos Sainz آن را به طور جادويي ساخته بود، در بازی وجود دارد، همچنین خودروها Lancia Delta Integrale و البته ماشين Colin McRae يعني iconic 555 Subaru نيز در بازي وجود دارند . یکی دیگر از تغییرات مهم بازی اضافه شدن افکت برف به مراحل بازی است. این بازی در حالت ها یا Modeهای مختلفی طراحی شده که یکی از آنها قسمت multiplayer یا چند نفره آن است که بازی متفاوت و هیجان انگیزی برای بازیکنان با ویژگی SplitScreen یا دو تکه شدن تصویر به ارمغان می آورد



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Ridge Racer: Unbounded  بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت بوده است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

 Need For Speed: Shift 2 Unleashed عنوانی از سری NFS است که به عنوان هفدهمین نسخه از این فرانچیز عظیم شناخته می شود. این بازی به وسیله Slightly Mad Studios ساخته شده است و توسط Electronic Arts انتشار یافته است. گفتنی است که این بازی شبیه ساز رانندگی بوده، و به دنبال نسخه اول (که در سال ۲۰۰۹ انتشار یافت) مراحل ساخت را طی می کند. همچنین ، این نسخه از سیستم Autolog نیز بهره می برد که پیش از این در NFS: Hot Pursuit آن را مشاهده کردیم. راندن یک اتومبیل ، آن هم در سرعت بالا میتواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد ، همان هدفی که بسیاری از بازیهای این سبک از جمله Gran Turismo 5 و Forza Motorsport 3 موفق به تحقق آن شدند، اما در این بین چیز دیگری فراموش شده و یا کمتر به آن اهمیت داده می شود، رانندگی در سرعت بالا علاوه بر جذابیت، می تواند وحشتناک باشد.

در این نسخه به سبب فیلمبرداری از داخل کابین اتومبیل ها و این که هرچه سرعت ماشین افزایش پیدا می کند تصاویر رو به رویی کمی مات می شود هیجان بازی بیشتر و بیشتر خواهد شد. پیست ها به جای خیابان های شهری پذیرای کاربرانی هستند که قصد دارند تا نیاز به سرعت 17 را در قالب Shift 2 تجربه کنند. 4 قالب مدل اتومبیل که هریک را کاربر بسته به نیاز در طول بازی انتخاب می کند هم از نکات جالب توجه در انجام این بازی به شمار می رود. گروه ماشین های قدیمی یا Retro ، گروه ماشین های با بدنه ی محکم یا Muscle و دو گروه با نام های Legend و Super car ، 4گروهی هستند که کاربر ده ها خودروی موجود را بسته به نیاز از میان این 4 گروه انتخاب می کند. البته مراحل شخصی سازی یا همان Customize خودروها هم در این بازی گنجانده شده تا کاربران بیشتر احساس مالکیت خودروها را داشته باشند. نکته پایانی هم اضافه شدن Autolog در این نسخه از بازی ست که پیش از این در مدل قبلی نیاز به سرعت یعنی Hot Pursuit با آن سروکار داشته ایم.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 247
بازدید کل : 14497
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1